Welkom meereizigers!

Ons Afrikaans avontuur!

Hallo allerbest volgers!

Hier ons eerste berichtje voor vertrek! Inentingen zijn gehaald, paspoort is binnen, route is uitgestippeld kortom: tijd om dit koude Nederland voor twee maanden ver achter ons te laten.

Allereerst wil ik al onze gulle gevers bedanken voor het donatiegeld! We hebben in totaal al 800 euro ontvangen, oftewel 2.800.000 miljoen shilling! Goed bezig mensen!!! Dat houdt wel in dat jullie ons een hoop werk hebben bezorgd om al dit geld op de juiste manier te besteden! Ik heb bij onze zwarte insider even geinformeerd waar noodzaak ligt, tot nu toe verwachten we waterputten te gaan bouwen, scholen te ondersteunen en hygiene te verbeteren. Maar we zullen jullie natuurlijk up to date houden over de ontwikkelingen want in afrika is niets zeker!

Wij hebben veel zin om maandag het nieuwe avontuur te gemoed te gaan! We vinden het wel heel jammer dat we onze enthousiaste reisgenoot anneroos achter moeten laten!! Maar we brengen wel een knappe neger voor je mee! :-p

We hopen dat 'Afrika internet' ons niet in de steek laat en dat we jullie nog veel verhalen over alle spannende/rare/leuke/grappige/mooie/droevige en enthousiaste gebeurtenissen die we meemaken het web op kunnen sturen.

Groetjes Ellen en Jeanne.

Reacties

Reacties

Anneroos

Hahaha fijn jongens, daar hou ik jullie aan :p En het Afrika internet doet maar even zijn best deze zomer, ben ik er toch nog een beetje bij! xxx

Ellen

goed grapje he xp
ja ik hoop het ook ann, we gaan 'investeren' in een 1 gb internetstick, dan moet het wel lukken zou je zeggen!

Carola

Hallo saampjes

Ik wens jullie een fijne reis en veel avontuur toe
Grtjes xx carola

Marjanne

hoe zo ..... koude nederland !!
het is hier prachtig weer voor een blanke neger ha ha ha
heel veel succes in dat verre land en geniet van alle belevenissen !! doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii xxx

Anouk van den Eijnden

Wow wat en avontuur weer. heel veel succes en geniet er daar van. dat jullie veel mooie dingen voor de mensen daar kunnen doen!

Veel liefs, Anouk

ans bosch

hoi jeanne en ellen
wij wensen jullie een spannende reis toe,heel veel succes
in oeganda,en geniet er maar van
doeiiiiiii x ans

anja hilverda

hey jeanne en ellen

wij wensen jullie een heel goede reis zonder problemen
en een heel fijne (werk) vakantie.
hoop dat alles naar wens gaat,geniet er maar lekker van. groetjes van ons allemaal. xxx

Fred, Ria en de rest

Hallo luitjes
Nu zit het er dan toch echt aan te komen om hier even alles achter jullie te laten. Ik hoop dat jullie met veel zin in het avontuuur, dit alles samen tot een geslaagd project gaan maken. Laat wel wezen dat ik(Ria) best jaloers op jullie ben, want ooit zou ik op mijn 20e ook naar Tanzania gaan en dat is er nooit van gekomen jammer genoeg. Daarom wil ik steeds alles van jullie horen tot ieder detail toe. Bij deze wens ik jullie beide een goede reis en veel plezier. Tot Horens.

Liesbeth

Heel fijn dat jullie zoveel geld hebben om van alles te ondernemen dan zul je je eigen niet vervelen. Ik wens jullie samen een hel fijne trip samen die je hele leven lang in je geheugen blijft hangen. doe
asraf de groetjes

Jose

Lieve Jeanne en Ellen,
Bijna is het zover ! Samen op avontuur. We hopen dat jullie een tijd zullen beleven waar jullie nog minstens 50 jaar van na kunnen genieten. Fijn dat we op de hoogte gehouden worden. Goeie reis...en een dikke knuffel.
Maarten, Lars en Jose

Wil

Hoi Jeanne en Ellen.
Ik wens jullie een goede reis
dat jullie er erg van mogen genieten.
Blijf jullie volgen!

ilse donkers

geniet ervan samen.xx

Loes

Geniet samen van jullie reis samen! Maak er een ontzettende mooie herinnering van. Ik hou jullie in de gaten;)

xx

hans en petra

ik weet zeker dat je met het geld heel positieve dingen gaat doen en ook veel gaat genieten succes jullie twee .

anouk, sander, cor en anita donkers

Wij wensen jullie een fijne reis. Geniet ervan om samen dit avontuur aan te gaan. We blijven jullie volgen.

Groetjes.

Je pa, Gerard

Rijk (door de vele lieve donatie's en je persoonlijke ontwikkeling) ga je weg. Rijk kom je terug door de prachtige ervaringen die je hebt opgedaan. Til al een tipje van de sluier voor ons op, (via dit media).
Ik wens jullie beide succes, een hele mooie levensreis en geniet van elk moment.
Lieve Groetjes xx

carina

Lieve Ellen en Yeanne

Nogmaals een hele fijne vakantie/avontuur.
Fijn dat we jullie kunnen volgen. (volg nu twee avonturen hè)
We hopen dat jullie er enorm van kunnen genieten!

Heel veel groetjes, ook aan Asraf,
Van Jos en mij.

erica

Toch zwaar he Jeanne, om mij de hele tijd in die rugzak mee te zeulen, he. Maar wel een mooi land, Tanzania. Ik kijk boven door het spleetje mee. Genieten zeg.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!