Welkom meereizigers!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Ik heb me laten vertellen dat internet gebrekkig aanwezig is maar ik probeer jullie up to date te houden van alle spannende dingen die ik aan het beleven ben!

Na maandenlang aftellen, voorbereidingen treffen en mensen uitleggen wat een klein jong blond meisje als ik in Uganda te zoeken heeft is het dan eindelijk zo ver: ik ga mijn comfortable Nederlandse leventje inruilen voor twee maanden Afrika! Twee maanden zonder douche, mijn eigen bed, vrienden en familie en ondanks dat heb ik er veel zin in!

Mijn koffer staat al klaar en van vele van jullie heb ik al afscheid genomen, niet voor altijd natuurlijk want als het goed is kom ik nog ooit terug! But you never know!

Ik wil iedereen bedanken voor de donaties, en ik zal jullie via deze site op de hoogte brengen van al het goeds wat met dit geld bereikt zal worden.

Voor iedereen die door mijn verhalen geprikkeld wordt om als nog een steentje bij te dragen, je kan altijd nog een donatie overmaken via rekeningnummer 121774228 ten name van stichting Be More te Nijmegen, Ellen Joosten, Project Pelido.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Ellen

Reacties

Reacties

Liesbeth

Hallo Ellen je laat er geen gras over groeien de ene dag de kamer en meteen volgt Afrika. Als ik je niet meer zie heel veel succes en ik zal het zeker met veel interessen lezen wat je zoal beleeft pas goed op je zelf en heel veel mooie momenten.

Henk Janssen

Hallo Ellen,
Ik wens je veel succes, voldoening en plezier toe in Oeganda en ben erg benieuwd naar jouw ervaringen.

Groetjes, Henk Janssen

cor donkers

hee ellen erg veel succes in oeganda en als je terug bent eerst even douchen voor ik je weer zie (GRAPJE)

groetjes anita anouk sander en cor

carola joosten

heey ellen

heel veel plezier !!!en ik ben benieuwd hoe dit leven zonder luxe je gaat bevallen .

grtjes en pas op je zelf

Marjanne

heel benieuwd hoe je het gaat vinden daar
en wat voor spannende avonturen je gaat beleven !!

goede reis en tot hoors doeiiiiiii xxx

Angelly

Hoi Ellen, heb je even gegoogled en gevonden. We zijn nieuwsgierig geworden na gisteravond, dus we gaan je zeker volgen. Goeie reis en een geweldige tijd in Afrika. Groetjes, Welly, Angelly en Meike.

André en Doreza

Hoi Ellen,
Een hele goede reis! Wat zul je een ervaring opdoen. Wij volgen je en pas goed op je zelf.

Lieve groetjes,

Annie en Jos

Hoi Ellen,
Een hele goede reis morgen, je gaat ervoor! Geniet van alles en we volgen je

groetjes uit Weert

Marlie

Zusje! Ga ervoor en geniet ervan! Het wordt een enorme ervaring! Misschien als onze vliegtuigen botsen dat ik je nog zie, anders tot over een paar maanden! ;) (dat kan er nog wel bij:))

x x x

Rob M.

Hey Ellen!

Laatste keer dat ik je sprak was dit nog een plan, tijd gaat snel haha. Ik stond eigenlijk op het punt om aankomende week nog even bij heel familie Joosten langs te komen, nou in ieder geval heel veel succes en plezier! En doe de chimps de groetjes ;-)

Maria vd Tillaar

het is leuk te lezen wat je daar beleeft maar wat hebben wij het hier dan goed toch is het ook fijn dat je die mensen met kleine dingen zo blij kunt maken geniet daar van groetjes tante maria

Liesbeth en Lente

hey Ellen

is het leuk in Uganda gaat alles goed met jou. Lente

hallo Ellen
Het is een hele ervaring denk ik als je zoiets mee maakt dit gaat nooit meer uit je geheugen en je zult er nog vaak aan terug denken als je de Nederlanders het eten weg ziet gooien . Het is wel erg verrassent dat mense met zo weinig zo heel gelukkig zijn en schijnbaar toch ook heel vriendelijk als ik je hoor. Meid geniet ervan nu ben je daar en is de tijd ervoor hard werken en bezig zijn in een cultuur die zo anders is als wat je gewend bent. Liesbeth

carola

nou dames volop avontuur geniet er maar lekker van '

grtjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!